YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Thursday, November 18, 2010

Lelaki dalam hidup saya.....ngee~~



Lelaki??  Bestnye...hahaha....ha...x bole2...saya blaja lagi...hehehe..ha...nak tau,saya ada 6 llaki dalam hidup saya...ramai x? Jgn jeles ok...kesemua enam2 llaki ni sume sayang saya tau..(I hope ok...)....yg LELAKI PERTAMA tu suke bg saya makan....makan...makan..dan makan lagi...from him..I learn the best thing in my life..actually..the whole of my life...without him..I'm nothing..(ececehh...sedeyh plak ni).Ok,kita terus ke LELAKI KEDUA....ha..yg ni suke mengelat skit bile wat keje..huh..leteyh2..dia ni pendiam sket..tp kalu dh jumpa org yg dia kenal..pergh...macam bertih jagung@popcorn je mulutnye...(P/s : sedapnya popcorn dekat TGV)...ngeh3...LELAKI KETIGA...ha...Yg ni bg aku...dia pelik sket ar..bahahha..bukan pe..tgk kan dressed up dia,mcm nak p Mid Valley ke,KLCC ke,ZOUK ke....hehehe..tp padahal nak g Tesco je...heheheh....bukan pe..ritu dia kurang pendengaran jap..al maklumlah,masa kecik2..dia langgar lori,telinga dia koyak sket..tu lah pasal kot dia smpi x dgr...aku nak g Tesco..dia dgr Jusco...bahahahha...ok2..cukuplah sindiran aku terhadap dia...bahhha...proceed to the LELAKI KEEMPAT...ha..this one we can call him as Bonzer...bahahha....ada berani nak lawan dia?? Mailah dtg dekat..dia debik skali..ingat seumur hidup tau...heheh...weyh!Dia pandai wat air kot..sedap je selalunye,x hampa ar bila dia wat air...gud2...Ok..LELAKI KELIMA..Ha...yg ni selalu ikut cakap org...best2..bile aku suruh je...buat jelah...best2...weee...xyah guna bomoh ke..pawang ke nak suh ikot ckp owg..xyah wat nasi kangkang pon....bahahha..kompon dia ikut je..hhehehe....hmm..dia ni suke mrajuk gak kadang2...pergh..malas gile nak pujuk if dia merajuk...baek aku wat keje laen...baik x aku??...OK2....ha...ni lelaki last...LELAKI KEENAM..Huh..yg ni suke touching habes...pergh...touching dia smpi x ingat ar weyh..kalu bab pujuk memujuk ni...dialah orgnye.....Dia ni pandai berlakon gak..dia suke nyanyi...Dulu masa kecik2..dia putih ar gak..la ni..dah besaq sket...hitam plak jadinye...huh..upset2...hahahha...ok...would like to know who are they??   ok..
LELAKI PERTAMA : my ABAH....hehehe
LELAKI KEDUA      : ADAM...(ABBK@ Adam Byk Bulu Kaki)
LELAKI KETIGA     : ADIB......(Si dressed up,padahal nak ke Tesco je)
LELAKI KEEMPAT : AYISH...(The Bonzer)
LELAKI KELIMA    : AWAN...(Si Merajuk)
LELAKI KEENAM  : ADIK......(Manja+Pandai Berlakon+Touching punye org..)...hek3...






          

































































2 comments: