YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, March 1, 2011

1 Mac yg mendukacitakan....bla..bla...

Dimana harus aku mulakan...owh damn...yes...dimulakan dgn kelas BAHASA ARAB 2 tadi...huh..Ustaz,why x bgtau awal2 nak buat test..Ana x blaja pape pon Ya Ustaz...And the result is..Ana dapat 5/10 sahaja....sob...sob..Ok..marilah kita beralih ke keadaan yg laen pula....Baiklah..kali ni TEST PHYSICAL TESTING...mostly,bolehlah jawab,tp td soalan no.7 x dpt jawab...sob...sob...sedeyh lagi...Then....the last one is the PRESENTATION OF CASTING! wuaaaaaaaa.............mmg kene bantai habis giler ar tadi....Kami dikatakan sebagai penipu...Owh! Saya xde niat pon nak tipu2 Dr.    BETOL............sy x lakukannya.....ADUH....malu giler saya td....Baiklah,kali ini,saya akan lakukan yg terbaek...Cayalah Dr.Rahmah,Dr..sgt baek kerana memberi peluang kpd kami utk membetolkan kesalahan kami itu....baik! Kami akan lakukan yg terbaek...Masa kat depan klaz tu..Ya Allah malunya kami,jgn ceritalah..U know what? aku rasa macam satu batu yg dihentam di atas kepala aku ni.Kenapalah aku x buat2 pengsan tadi...HOT lah jugak nnt...hahhaha...ok...saya harus akur disitu..ini kerana,jika saya pengsan...mesti tiada siapa yg akan mengOFFERkan dirinya utk mengangkat sayakan..ok..JGN PENGSAN! hahhaha...baiklah bulan Mac...ur 1st day dh buat i cukup2 menderita...hua...............so..i must through on the 2nd day until 31 Mac..Hope sgt2 i will be fine! Luv Ya!

2 comments: