YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Thursday, January 20, 2011

Salah ke aku balek UMAH tiap minggu???

JELES ar tu aku balek umah slalu...
hhmmm....antara2 ayat yg akan kudengari setelah menjejakkan kaki ke kolej after balek umah :

1) Ingatkan xtau jalan balik ke kolej (serius pedas ayatnya)
2) Ingatkan nak balek mggu depan je (ok..pedas lagi)
3) Aik....baru balik...? (ha...ni kurang pedas)
4) Semalamkan...ada owg tu balik umah... (time ni aku slalu wat2 x dgr...malah nok layang mu!)

Summary : Salahkah aku balik umah....eh der...umah aku dekat der...aku ada adik 7 owg der,rindu der...suke ati akulah nak balik ke x der....
apa....lu bayar ke tol LKSA (Lebuhraya Kemuning-Shah Alam) yg berharga RM1.20 tu der??? Xder....Mak gua yg bayar...gua tumpang balik je der....ha...byk kebaikannya balik umah di hujung2 minggu ni....kowg bleh restkan otak yg slama 5 hari berkuliah tu...x cenggitu??
Yes...tau ar umah kowg jauh kan...nak wat camne...if aku duk kolej pon...aku kene kuarkan duit makan...kowg xtau corak pemakanan aku camne....hahahhahaha....


Sebab-sebab nak balik umah :

1) Duk kolej ujung mggu konfom kene kuarkan duit nak beli makanan. Kalu duk umah...abah ngan mak bleh masak...sarapan...tengahari...petang....makan malam...fuyoohh!! patut ar anaknya BADAN begini....(jgn salahkan ibu mengandung ye..)

2) Duk kolej x bleh gaduh2 ngan kwn2...susah nak wat assgnmet sama2 nnt(hahahha....takut!)..kalu duk umah..bleh wat demOkrasi ngan adik bradik! yeah!

3) Duk kolej nnt bgun lambat..kalu kat umah..bgun cpt je...pukul 9...(kat kolej pukul 11..heheheh)....sbb mak mesti bising...heheh

4) Bleh peluk2 adik...kat kolej nnt nak peluk sape? xkan nak peluk kwn2 memanjang..(AKU X SUKE DIPELUK)

5) Bleh ikut abah ngan mak g soppink kat pasar sayur ngan ikan..kalu ngan kwn2 ada ke g pasar camtu? xkan...? kalu ngan kwn2...g shopping mall lah...apalah..pening2....


Summary lagi : Indah apabila duduk di rumah








DAN AKU XPERNAH SERIK UNTUK BALIK UMAH LAGI.....!  yEAH!!!

No comments:

Post a Comment