YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Thursday, February 17, 2011

HeLp! HelP! Kepala AKU dh start serabOt ok!

What??? Sem ni aku kene wat PRAKTIKAL?? oh..adakah aku dh bersedia dr segi mental dan fizikal? Haiya...peninglah bakal employer aku tu nnt dgn kesengalan aku bab2 polymer ni..hahahha...tp,aku xkan putus asa ok..Tp,cmne dgn cuti 4 bulan yg best uh? Punye ar memikir nak keje kat Giant ar,Tesco lah,jd pembantu cikgu tadika lah,tup2..kene wat praktikal...adess! Aku dh lah nak wat intersesi time cuti sem ni..duss! Jammed! Punahlah harapan aku yg tinggi bak gunung STONG tu,pd sape yg xtau katne gunung STONG tu,baek kowg g tukar kerakyatan kowg sebagai rakyat Malaysia kepada rakyat Thailand..hahha...Gunung Stong terletak di negeri Kelantan ye adik2....heheheh...Another one! Help...! Help...! (buat tangan mcm gaya si USOP dlm cerita Hantu Kak Limah Balik Rumah).....SEmester 4 skg ni AKU sibOk ok..so..kepada kwn2 yg ingin mengajak sy keluar,kita harus deal dgn lebih awal ye...huh...disini aku senaraikan beberapa kerje yg harus aku laksanakan:

  1. FAMILY DAY POLYMER anjuran warga kerja ahli2 AJK PTyS
  •  Tugas aku sebagai Biro Publisiti..glemer giler aku rasa bila nak pegang jawatan tu..hahha...geng2 aku,ADLI ADNAN dan HUZAIFAH MAHMUD..geng2 publisiti! aYuh! kita mencapap! 
      2.  KEM JATI DIRI di Lembah Nur Pangsun,Hulu Langat,Selangor!
  • Tugas : Biro Disiplin dan Aktiviti!  ada BRAN??! hahahha....i garang ke..? hahahha...whatevalah....weyh..! nak wat ape untuk aktiviti senam robik?? aku takut owg x nak join je kalu aku yg conduct senam robik..hahah..sebab nya aku pasti mereka tidak akan rasa senam robik tu berkesan langsung jika dilihat dr tahap nak menguruskan badan dan menguatkan stamina,sbb tgk jelah badan aku yg semangat ni..hahahha..lantak kau lah dik...dpt akak cmni...hahahha...
      3. LAWATAN AKADEMIK di sekitar Negeri2 selatan...anjuran ajk PART 4
  • TUGAS : TIMBALAN PENGERUSI PROGRAM....pergh...berdarah hidung bila sebut nama jawatn tersebut..hahhaha...dhlah xtau cane nak handle.hehhe...naseb bek ADLI ADNAN ada..hahah...weyh...kalu jadi ISTERI TIMBALAN...I taulah nak handle...hahhahahaha...


 KONKLUSI : Totally i'm in SERABOT!!
  

No comments:

Post a Comment