YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Thursday, October 20, 2011

Congrats Mr.AFH!!

Congrats2!! Chukaeyh!!!

Jelesnya tgk U pakai jubah konvo..Hmmm...I x penah lagi pakai jubah konvo kot...Rasa rendah diri nyer sgt2!
Haishhhh...sempatkah aku memakai baju keramat itu??? Entahlah...Hope for it...
Ketika kaki ini dijejakkan di DATC..aku dh start nebes2 dah..Yelah...toleh kanan...Org pakai jubah konvo..Toleh kiri pon sama jerrr.....Supposedly pada 22 October 2011 aku akan konvo utk Diploma.Tetapi...Itu hanyalah mimpi.
Nyesal ke amek Fast Track?
Nop....bcuz..If i'm not take this FT (Fast Track),aku x mungkin akan dpt kenal dgn kawan2 yg aku ada skg..KAN2??? And x mungkin aku akan kenal Mr.AFH kan...hhehhehe..

Ramai tanya kat aku kenapa aku bagi AFH selimut hijau yg cun tuh! Eh...suke hati akulah kan..aku suke...aku bagilah...hehehhe...No lah...Untuk menjawab soalan maut tu..Gini...

Saya bagi selimut tu sbb skg nikan musim hujan..Sejuk..AFH boleyh pakai time kat Opis dia..Boleyh buat time tido..Kan pelbagai guna tu...Xdelah kene selesema ker...Sorry sgt2 kat AFH sbb x bg bunga..X mampu...Serius I dh g usha2 bunga sekalian..Tapi...I x cukup saving...serius....So..I bg selimut tu.Selimut tu I suke sgt2...tu yg I bg U...I hope U suke ngan gift yg I bg kat U.Tu hadiah yg paling ikhlas yg penah I bg tahu.hadiah2 yg laen pon aku ikhlas.Cuma untuk yg kali ni utk AFH...Its my first time tau bg hadiah konvo.Time Makcik2 aku konvo pon aku xpenah bagi.Yalah..time tu pon aku kecik lagi kan..mana nak dpt duit kan time tuh...hehehhe....

Hope sangat2 Mr.AFH suke hadiah tu.
ha....jap2..I nak tambah lagi hadiah utk U...







                         Tadaaaaaa......Ni tambahan hadiah dr I untuk U..hehehhe....terharu x...??

P/s : Congrats U....!
Nota kaki : AFH = Ahmad Farhan Hamzah  :)

No comments:

Post a Comment