YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Monday, October 31, 2011

Shooting with love sekalian!

Ini adalah kali pertama kami snap gamba kelas bersama-sama yakni semua orang ada...Fuhhhh...Susah nak unite kitowg semua ni tahu!
Abang cameraman pon berpeluh-peluh nak tunggu and nak susun atur kitorg semua supaya gamba kami nanti kelihatan cute,hebat,dan bermutu tinggi.Cayalah Abang Camera!


                          Versi tak jadi atau boleh diklasifikasikan sebagai cubaan untuk menjatuhkan        reputasi aku.Tahniah,anda berjaya...


Aha! Demm! Tengoklah aku.Aku tgh watpe? Macam pengantin kan?
Abang cameraman ni ye pon kalau nak candid pon...haiyak! Memang ar ,aku prasan gak 2-3 hari ni ada je orang nak kondem aku.Cettt sangat2!
Then,slpas lihat gamba ni..apa konklusi yg harus aku simpulkan?
Konklusi : Zyra...kuruskan badan.Sekian.

Ok next is...................



Ha......Ni baru betol ok! Daripada gambar diatas,bolehlah kita lihat disini bahawa pengurangan saiz saya adalah sebanyak 2 inci.Even 2 inci pon...it's still "Pengurangan".Take note disitu yer...

Okeyh....ingin saya perkenalkan satu demi satu mereka ini.


Pastikan anda menghadap laptop anda secara 90 darjah yer..dimana kedudukan anda adalah selari dengan screen laptop or PC or BerryHitam anda...and so whay ever lah kan...


Dari Kiri Bahagian Depan Sekali :
 Aisyah Farijan,Kak Munirah,Syifa'a,Kak Zaiti,Nusrah,TiTi Hajar,Diha,Nadrah,THE GORGEOUS ZYRA,Kak Zila and lastly Zira Zee.

Dari Kiri Barisan Kedua :
Kak Emma,Ikin,Ika,Putri,Fitri Hyun~,Erin,Tika Loke,Zulaikha Yong~,Wani,Kak Yan,Isyah,Kak Ela,Yat,Nashrah,Siti,Siti Aisyah.

Barisan Belakang sekali dari kiri (Lelaki-lelaki polymer) :
Aizat (Bukan Aizat Hanya Kau Mampu tu tau),Afiq,JiJi,Adli@DeDe,Haziq,Yus,Noh,Hud,Kamil and the last person...KpoP stylo...Jep....beri tepukan! Clap2!

Huh...lama tau nak arrange2 ni.Haiyak..Tapi papepon,hasilnya mantooooooooop!

Owh Yeahhhhhhhhh...bukan ini saja gamba yg ada yer...
Bayar 20 Hengget kot.Xkan gamba yg cenggini-cenggini je yang ada kan....ada lagi nih!


 Ini baru betul GedikGeduk namanya...haruslah dilentokkan kepala itu yer..
Motip : Nak nampak cute dan slim.(Aku try weyh..!)

Next..........

 Lokasi kejadian di Menara SAAS..Tema gamba ni adalah Tangga-Tangga ke Pintu Syurga.Kelas kau Cik Yah!
Sebenarnya aku nak gak berdiri kat tangga tuh.Tetapi kerana sesak2 di atas sana,saya takut tergolek dan saya tahu,saya akan jadi femes selepas itu.Bawah tangga pon ok aper kannnn??

Next again....................






Deypa2 yang buat "saranghae-saranghae" tu nak tiru group Gula-Gula lah tuh..hehehe...



Next..Next....

 Ya...Ya...Ya....Ditengah panas yang terik kami melakukan shooting sekalian.But still Daebak!






Opppssss....Aku pon buat "saranghae" jugak ker??? Owh sorry,saya bukan group Gula-Gula Melayu tuh.
Saya Group Gula Pasiaq..SEKIAN.



Nota kakikukekok:

Daebak  = Awesome,Menarik (words from Korea)

Pasiaq    = Pasir

No comments:

Post a Comment