YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Saturday, November 12, 2011

Kamu yang dirindui selalu.....

Abu Bin Wahab

Atok!! Kakak rindu atok....
Dan akak pasti orang lain pun sama merasai apa yang akak rasa..
Lagi-lagi anak-anak perempuan atok..
Angah Yati,Alang Ita,Acik Liza,dan yang pastinye anak bongsu atok..Ucu Am...
Atok..kalaulah atok ada lagi..mesti atok sempat tengok cucu2 atok membesar kan...?
Memang "besar" ...hehehhehe
Atok..sekarang atok ada 17 orang cucu tau....
Terror x..? hahahah....
Dan..kalau sempat...mesti atok dapat datang masa Konvo Mp nanti ngan Konvo Kakak...
Atok...masa atok pegi..Kakak kecik lagi..kalau x..mesti sekarang kita mcm dlam gamba bawah ni


*Nak pilih gamba yang cantek jer...hehehheh

Atok..Semoga Roh Atok Dicucuri olehNya...
Sesungguhnya...kami semua merindui atok....
Atok...Doa2kanlah kami disini sentiasa ok...


 
Motif meletakkan gamba Ramli Sarip ni sebab arwah atok muke sebiji mcm RS.Heee...cuma arwah atok rambut pendek jer....

This is me before he left me and after 16 years...dimana atok meninggalkan akak ketika akak usia dalam 6 tahun gitu.Dan sekarang..kakak 22 tahun...masa tu serius x tahu nak buat apa masa arwah atok dibaringkan di atas katil.Dan apa yang akak ingat,Nenek Awa pelok kakak and cakap gini kat akak: "kakak,atok dah tinggalkan kita,atok dah tak ada.."
Aku hanya mengangguk sahaja ketika itu tanda aku buat2 paham...padahal aku ingat time tu atok tido...Sebab masa atok hidup..aku mmg slalu duduk sebelah atok time dia tido..jadi..bagi aku,tgk dia tutup mata tu perkara biasa..

                                                 Hazirah 6 tahun           Hazirah 22 tahun

Luv U Atok! walau sekejap kita ketemu...namun tetap meninggalkan sejuta memori bersama..

Oh my....Air mata aku mengalir....
Sayang Atok sangat2!!

















No comments:

Post a Comment