YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Friday, November 11, 2011

Thanks Blog!!! Sekarang aku dah tau kau sape!

Well...Terbongkar akhirnya cerita lama kannnnnnn...eh..eh..eh..yang aku bengangnya...Type lah betol2 nama aku pon kalau nak libatkan nama aku...
Bukan ZIERA....tetapi ianya ZYRA okkkeeee.....
Okeyh..tarik napas....hembus.......Fuhhhhh(Buat ala2 si Awal Ashari tu kan)


Weyh2....sedap nampak kau ckp camni kan...

"Masa tu I dengan ziera rapat….sbb ape pon I xtaw I bley rapat dengan die…
Cume I xmo bgtaw u..sbb I xmo ziera kecik hati mase tu…
                                                 u kan rapat giler dengan die mase tu…"

*This statement mcm nak membela diri kau yang sudah tersedia malu tu kan,so kau drag nama aku plak an! Org dh x nak kau....kau buat cerita auta plak an....


hahahahhaha...luculah kau...serius lucu.

Ok..aku nak tanya kau.Macam mana kita boleyh x jadi kawan?
Kau ada buat pape research x after that?
Mesti x pernah kan?
Sebab kau takut nak menghadapi soalan2 aku yg agak pedas nnt kan?
Well....ko x cukup lelaki  bagi aku..Sorry ar.
Ok fine.
Berkenaan statement ko yg ni  :


"sbb ape pon I xtaw I bley rapat dengan die"

Der....ayat kau sadislah der...Plizlah der.Aku pon boleyh gelak dgn membacanya tahu.
Ok..Kau sedar x yg kau dh gtau kat aku satu rahsia besar kau.
Sampai sekarang aku ingat.
Itu kau kata kau x rapat ngan aku?
Der...aku ingat lagilah rahsia kau tu....hahahahha


Kau tahu x cane kita boleh discommunication?
sebabnya...tetibe jer kau lari dari aku.
Mestilah aku pelikkan?
Best2 tgh berkawan2...tetibe je senyap kan.
Aku ingat kau koma ker..Pengsan ker..
Owhhhh  xxxxxxxx rupe2nyer...
Apa perasaan kau bila kau baru je kwan ngan seseorang..Diulangi..BERKAWAN...Bukan BERCINTA ok.
Tetibe jer kluar ngan kawan baik kau jugak,aku serius x kesah pada masa tu sbb aku ngan kawan baik aku yg tu ok jer.
KAULAH pemusnah hubungan baik antara kami.KAU TAHU?
Aku rasa mcm kau saja nak cucuk2 kawan baik aku tu and canang2 plak kan cerita x betol pasal aku.SEPERTI :


1) Aku suke kaulah..and so what ever kan?
2) Aku terhegeh2lah kat kau lah..sampai kawan aku tu pon caye kan?


Baiklah...Ternyata kau masih bingung.
Aku cume nak gtahu kat kau.
Aku,kalau dah berkawan ngan orang..Aku akan menjadi sejujur-jujurnya tau.
Kalau aku sayang kat kawan aku tu,aku akan expresikan.
Kau x layak jadi kawan aku.
Sebab kau x faham aku.
Kau cuma hidup dengan pemahaman engkau sendiri.
Ok..clear?
Harap lpas ni...kalau kau nak tulis blog kau,xyahlah libatkan aku lagi.
Aku X SUKE.

Ayat2 kau telah membesarkan aku.Ada guna jugak kau ni bagi aku.
Ahah! Da...........




No comments:

Post a Comment